pátek 6. září 2019

Zeltweg, Airpower 2019

Moje první návštěva a jako jo. Počasí teda letos opravdu, ale opravdu nevyšlo, ale akce je to pěkná a prostředí super.

Tento rok jsme vyrazili 4. Vláďa, náčelník, Dede a já. Sraz u náčelníka kolem 1. hodiny ranní, jenom mírné zpoždění a směr Zeltweg. Příjezd na pohodu, pouze velmi krátké popojíždění těsně před parkovištěm a na značky.
Celý den tak trochu ve znamení únavy, ale přežil jsem a večer hledáme ubytko. Po ubytování přejíždíme na večeří do hotelové restaurace. Večer dokončíme pokecem v kuchyňce a vylepšila ho meruňka od Dedeho.
Zajímavost ubytování je místní duch - starší pán s varnou konvičkou. V různé denní i noční doby bloudí penzionem. Vláďa vyslovil teorii, že jeho duše nedojde klidu po úrazu el. proudem od konvičky. Možné je vše ...

Ráno se v klidu balíme a jedem ne dovnitř, ale k silnici pod les ke kopci s party stanem. Focení super. Počasí taky :) Do auta jsme zahnáni jenom jednou.

Odpoledne vyrážíme zpět. Vyvětraní a za sebe mohu říct, že i spokojení.

1 komentář:

1. At a penny slot, you would spend 1¢ on the center line and take a spin. Some machines have a lot as} 500 lines you could bet on, and you may normally 바카라사이트 bet someplace between a penny and a dollar per line . Game machines permit gamers to interact with the machine and discover anywhere from 5 to twenty coins in a machine each day. This is the only extent of the interactivity with game machines; is not a|there isn't any} actual game to be played.